Online vevőszolgálat - Szállítási reklamáció


Amennyiben nem megfelelő terméket kapott, vagy a csomagban levő termék sérülten érkezett, kérjük haladéktalanul jelezze ezt felénk az űrlap kitöltésével!

Kérjük segítse az ügyintézést azzal, hogy a lehető legrészletesebben ismerteti a panasza okát, lehetőleg fényképekkel is pontosan bemutatva.

Szállítással kapcsolatos kifogásokat kérjük lehetőleg a csomag átvételét követően 24 órán belül  jelezze felénk.

A futárszolgálatok 24 órát követően már nem fogadnak el reklamációt, így a szállítási sérülés ügyintézése, annak okának kiderítése nehezebbé válik.   

A *- jelölt mezők kitöltése kötelező!

Név*:
E-mail cím*:
Bizonylat megadása *
Rendelés vagy számla szám *:
Csomag szám:
Kifogás pontos leírása (termék neve, darab száma, kifogás részletes leírása)*
Kért intézkedés
Fénykép 1
Fénykép 2
Fénykép 3
Fénykép 4
Megjegyzés
Hozzájárulok, hogy a Bükkös Egészségtár Kft rögzítse és kezelje adataimat a csere ügyintézés során *
Igen